Panaszkezelés, reklamációs ügyintézés
a Vivamax webáruház vásárlói számára
Köszönjük, hogy webáruházunk termékei közül választott!
A Vivamax csapat célja az Ön egészségének megőrzése, jóközérzetének elősegítése, valamint a Vásárlók minél magasabb szintű kiszolgálása. Ezért a Vivamax termékek forgalomba hozatal előtt szigorú minőségbiztosításon esnek át, hogy ezzel is biztosítsuk a kiváló ár-érték arányú, korszerű termékeket, melyeket Ön hosszú ideig örömmel használhat megvásárlás után. A Vivamax termékek magyar nyelvű csomagolásban és használati-kezelési útmutatóval kerülnek forgalomba. Sok esetben a kötelező szavatosságon és jótálláson túl további garanciát vállalunk a Vivamax termékekre.
A Vivamax webáruházban vásárolt termékre a hatályos törvények, illetve kereskedelmi szabályozás vonatkozik, a szavatosság és jótállás az ÁSZF-ben részlezetett módon valósul meg.
Természetesen minden igyekezetünk ellenére előfordul, hogy a készülék működésében zavar keletlezik vagy a Vásárló valamilyen oknál fogva elégedetlen a termékkel. Az alábbiakban az üzembehelyezés, hibaelhárítás és panaszkezelés menetével kapcsolatban szeretnénk segítséget nyújtani a gördülékeny ügyintézés érdekében:
1. Megvásárlás után, de üzembehelyezés előtt, alaposan olvassa el a mellékelt használati-kezelési útmutatót!
Az előírásoknak nem megfelelő üzembehelyezés vagy a karbantartási igények figyelmen kívül hagyása könnyen a garancia elvesztését vonhatja maga után!
2. Hibás működés esetén, olvassa el a használati-kezelési útmutató hibaelhárítás részét.
Előfordulhat, hogy itt megtalálja a megoldást, és otthon, könnyedén tudja orvosolni a problémát.
3. Minden esetben őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot, számlát!
Az esetleges reklamációs ügyintézéshez szüksége lehet rá.
4. Őrizze meg a termékhez kapott jótállási jegyet is!
Amennyiben a kötelező szavatosságon felül további garanciaidőt vállalunk a termékre, a jótállási jegyen megtalálja szakszervízünk elérhetőségét.
5. Ügyeljen a készülék rendeltetésszerű használatára!
Kérjük, minden esetben tartsa be a készülék használati-kezelési útmutatójában szereplő biztonsági előírásokat és figyelmeztetéseket, annak érdekében, hogy termékét zavartalanul és sokáig használhassa!
Vásárlástól való ellálás
A webáruházi vásárlással létrejött vásárlási szerződéstől a vásárló 14 naptári napon belül jogosult indoklás nélkül elállni. Ezt a szándékát írásban jelezni kell a másik fél, azaz webáruház felé. Ennek menetét és feltételeit az
ÁSZF 7. pontja tartalmazza részletesen, illetve
ITT olvashat bővebb információkat.
Panaszkezelés
A Vivamax webáruház szolgáltatásaival vagy a webáruházban vásárolt termékekkel kapcsolatban esetlegesen fellépő panaszával vagy kérdéseivel, kérjük, forduljon webáruházunk ügyfélszolgálatához az info@vivamax.hu vagy közvetlenül a szerviz@vivaldi.hu e-mailcímeken.
Garanciális ügyintézés
Garanciális igényének érvényesítéséhez a webáruházi vásárlást igazoló számlával vagy blokkal, illetve jótállási jeggyel kell rendelkeznie. Ezek birtokában forduljon bizalommal hozzánk a szerviz@vivaldi.hu emailcímen!
Letölthető jótállási jegyek - csak a számlával/blokkal együtt érvényesek!
A Vivamax webáruház csapata mindent megtesz, hogy a vevői elégedettséget növelje, gyors és pontos kiszolgálást, udvarias ügyintézést biztosítson Vásárlóinak!