Akár 24 órás kiszállítás készletről!
15 000 Ft felett ingyenes kiszállítás!
Mintaboltjainkban kipróbálhatja termékeinket!
Kosaram
15.000 Ft felett ingyenes kiszállítás akár 24 órán belül!

Termékeinket mintaboltjainkban ki is próbálhatja!

Panaszkezelés, reklamációs ügyintézés

a Vivamax webáruház vásárlói számára

 

Köszönjük, hogy webáruházunk termékei közül választott!

A Vivamax csapat célja az Ön egészségének megőrzése, jóközérzetének elősegítése, valamint a Vásárlók minél magasabb szintű kiszolgálása. Ezért a Vivamax termékek forgalomba hozatal előtt szigorú minőségbiztosításon esnek át, hogy ezzel is biztosítsuk a kiváló ár-érték arányú, korszerű termékeket, melyeket Ön hosszú ideig örömmel használhat megvásárlás után. A Vivamax termékek magyar nyelvű csomagolásban és használati-kezelési útmutatóval kerülnek forgalomba. Sok esetben a kötelező szavatosságon és jótálláson túl további garanciát vállalunk a Vivamax termékekre.

A Vivamax webáruházban  vásárolt termékre a hatályos törvények, illetve kereskedelmi szabályozás vonatkozik, a szavatosság és jótállás az ÁSZF-ben részlezetett módon valósul meg.

Természetesen minden igyekezetünk ellenére előfordul, hogy a készülék működésében zavar keletlezik vagy a Vásárló valamilyen oknál fogva elégedetlen a termékkel. Az alábbiakban az üzembehelyezés, hibaelhárítás és panaszkezelés menetével kapcsolatban szeretnénk segítséget nyújtani a gördülékeny ügyintézés érdekében:

1. Megvásárlás után, de üzembehelyezés előtt, alaposan olvassa el a mellékelt használati-kezelési útmutatót!
Az előírásoknak nem megfelelő üzembehelyezés vagy a karbantartási igények figyelmen kívül hagyása könnyen a garancia elvesztését vonhatja maga után!
 
2. Hibás működés esetén, olvassa el a használati-kezelési útmutató hibaelhárítás részét.
Előfordulhat, hogy itt megtalálja a megoldást, és otthon, könnyedén tudja orvosolni a problémát.
 
3. Minden esetben őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot, számlát!
Az esetleges reklamációs ügyintézéshez szüksége lehet rá.
 
4. Őrizze meg a termékhez kapott jótállási jegyet is!
Amennyiben a kötelező szavatosságon felül további garanciaidőt vállalunk a termékre, a jótállási jegyen megtalálja szakszervízünk elérhetőségét.
 
5. Ügyeljen a készülék rendeltetésszerű használatára!
Kérjük, minden esetben tartsa be a készülék használati-kezelési útmutatójában szereplő biztonsági előírásokat és figyelmeztetéseket, annak érdekében, hogy termékét zavartalanul és sokáig használhassa!
 

Vásárlástól való ellálás

A webáruházi vásárlással létrejött vásárlási szerződéstől a vásárló 14 naptári napon belül jogosult indoklás nélkül elállni. Ezt a szándékát írásban jelezni kell a másik fél, azaz webáruház felé. Ennek menetét és feltételeit az ÁSZF 7. pontja tartalmazza részletesen, illetve ITT olvashat bővebb információkat.

Panaszkezelés

A Vivamax webáruház szolgáltatásaival vagy a webáruházban vásárolt termékekkel kapcsolatban esetlegesen fellépő panaszával vagy kérdéseivel, kérjük, forduljon webáruházunk ügyfélszolgálatához az info@vivamax.hu vagy közvetlenül a panaszkezeles@vivaldi.hu e-mailcímeken.

Garanciális ügyintézés

Garanciális igényének érvényesítéséhez a webáruházi vásárlást igazoló számlával vagy blokkal, illetve jótállási jeggyel kell rendelkeznie. Ezek birtokában forduljon bizalommal hozzánk a panaszkezeles@vivaldi.hu emailcímen!

 

A Vivamax webáruház csapata mindent megtesz, hogy a vevői elégedettséget növelje, gyors és pontos kiszolgálást, udvarias ügyintézést biztosítson Vásárlóinak!