Akár 24 órás kiszállítás készletről!
10 000 Ft felett ingyenes kiszállítás!
Mintaboltjainkban kipróbálhatja termékeinket!
Kosaram
10.000 Ft felett ingyenes kiszállítás akár 24 órán belül!

Termékeinket mintaboltjainkban ki is próbálhatja!

VIVAMAX webáruház vásárlás, rendelés menete

 

A www.vivamax.hu oldalon a termékek böngészése és a megrendelés leadása akár regisztráció nélkül is végezhető.

Megrendelések fogadása

A VIVAMAX webáruházban lehetőség van regisztrációra, így felhasználói adatait legközelebb nem kell újra megadnia, valamint Törzsvásárlói regisztrációját is kezdeményezheti további árkedvezmények elérése érdekében.

A regisztráció során rögzítésre kerülnek a Vásárló szállítási és számlázási adatai.

A VIVAMAX webáruházban megrendeléseket kizárólag elektronikus úton, a webáruházban végigvitt vásárlási folyamaton keresztül fogadunk. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket nem áll módunkban felvenni. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggesszük vagy a rendelést töröljük (például 100 db azonos termék rendelése).

A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén a kiszállítás és az ügyfélszolgálat szünetel.

Rendelés menete

Termékvásárláshoz a termék melletti darabszám megadása szükséges, illetve a mellette található „kosár” gombra kell kattintani. A termék ekkor a kosárba kerül.

A vásárlás folytatásához a kosárba helyezés után a „Vásárlás folytatása” gombot kell választani, így tovább lehet nézelődni és újabb termékeket lehet kosárba tenni, míg a vásárlás lezárásaként a kosár véglegesítésére kerül a sor.

A kosár és a megrendelés véglegesítése

A webáruház jobb felső sarkában elhelyezett kosár ikonra kattintva megtekinthető a kosár részletes tartalma.

A kosár tartalma folyamatosan nyomon követhető, ugyanitt módosítható a termékek száma is és megtalálható a kosár érték – szállítási költség nélkül – bruttó darabár és az összesített kosár érték.

A kiválasztott termékek külön sorban szerepelnek. A termékmennyiség módosítható úgy, hogy a kívánt darabszámot a mezőbe írjuk és megnyomjuk a mennyiség módosítása körbe nyilazott gombot. A terméket teljesen törölni is lehet, a sor végén lévő piros X-jellel.

A megrendelés véglegesítése a „Tovább: Adatok megadása” gombbal történik.

Fizetési/szállítási és számlázási mód kiválasztása

Saját profilba regisztrációval lehet belépni, így az adatokat automatikusan kitöltjük, ezeket csak ellenőrizni kell és igény esetén módosítani, frissíteni.

Fizetési mód választás:

Online vásárláskor az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:
  •  Utánvét, tehát készpénzes fizetés kiszállításkor
  •  Online bankkártyás fizetés
  •  VIVAMAX Kupon

Egészségpénztári elszámolás

Egészségpénztári elszámoláshoz online vásárlás esetén számla kiállításban tudunk segíteni, ennek menetét a Fiókom/Információk menüpontban, illetve a lábléc Általános információk/Egészségpénztári elszámolás menüpontjában részletezzük.

Szállítási és számlázási adatok:

Regisztrált vásárlónál alapértelmezetten a regisztráció során megadott szállítási és számlázási adatok jelennek meg.  Természetesen ezek az adatok itt bármikor módosíthatók. Az itt megváltoztatott adatok csak erre a rendelésre vonatkoznak, a regisztrációnál megadott adatok változatlanok maradnak!

Amennyiben az adatokban végleges változás történt, kérjük, hogy a bejelentkezést követően elérhető Fiókom / Beállításaim menüpontban változtassa meg azokat.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása valamint a szállítási és számlázási címadatok véglegesítése után a „Tovább” gombbal lehet továbblépni a megrendelés lezárásához.

Az adatok megadását követően a rendelés a Megrendelés véglegesítése gombra kattintva küldhető el. Érdemes előtte még egyszer áttekinteni a rendelés részleteit, különösképpen a szállítási és fizetési feltételekre, mert utólag a rendelés nem módosítható.

Ha valamit módosítani szükséges, akkor a „Vissza” gombra kattintva lehet visszajutni az adatokhoz, ahol ezek újra módosíthatók.

A rendelés véglegesítése

Megrendelés lezárása a Megrendelés véglegesítése gombbal történik.
Figyelem: Ezzel a megrendelés véglegesítve lesz, továbbiakban nem módosítható!
Ezt követően a megrendelés elküldéséről e-mail-ben küldünk tájékoztatást és a kiszállítás folyamatáról is rendszeresen tájékoztatunk.

Visszaigazolás

A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

Egy rendelést akkor tekintünk részünkről befogadottnak, amint a kollégáink ellenőrizték és a rendelés feldolgozásáról e-mailben tájékoztatást küldtünk. A visszaigazolás tartalmazza a szállítási költséggel megnövelt bruttó árat valamint az érkezés várható időpontját is.

A megrendelt termék(ek) kizárólag az e-mail visszaigazolást követően kerül(nek) kiszállításra, így ennek hiányában a kiszállítás elmaradásáért, illetve késedelméért felelősséget nem vállalunk. Ilyen esetben kapcsolatfelvételre az ügyfélszolgálaton van lehetőség.

Elállási jog gyakorlása

A megrendelés lezárása után a megrendelés már nem törölhető. Amennyiben a rendelés postázásra már átadásra került, a rendelés törlése, illetve módosítása már nem lehetséges. Az elállási jogokról részletes tájékoztatást adunk az érvényes ÁSzF-ben.

A vásárlástól való elállást kérjük írásban jelezze nekünk az ÁSZF-ben meghatározott határidőn belül. Ehhez ITT talál egy nyilatkozatot, amit a termékkel és a számla másolatával együtt küldjön vissza címünkre: Vivaldi Kft., 2120 Dunakeszi, Pallag u. 37.

 

Üdvözlettel:

VIVAMAX webáruház