Akár 24 órás kiszállítás készletről!
10 000 Ft felett ingyenes kiszállítás!
Mintaboltjainkban kipróbálhatja termékeinket!
Kosaram
10.000 Ft feletti ingyenes kiszállítás akár 24 órán belül.

VIVAMAX webáruház vásárlás, rendelés menete

 

A www.vivamax.hu oldalon a termékek böngészése és a megrendelés leadása akár regisztráció nélkül is végezhető.

Megrendelések fogadása

A VIVAMAX webáruházban lehetőség van regisztrációra, így felhasználói adatait legközelebb nem kell újra megadnia, valamint Törzsvásárlói regisztrációját is kezdeményezheti további árkedvezmények elérése érdekében.

A regisztráció során rögzítésre kerülnek a Vásárló szállítási és számlázási adatai.

A VIVAMAX webáruházban megrendeléseket kizárólag elektronikus úton, a webáruházban végigvitt vásárlási folyamaton keresztül fogadunk. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket nem áll módunkban felvenni. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggesszük vagy a rendelést töröljük (például 100 db azonos termék rendelése).

A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén a kiszállítás és az ügyfélszolgálat szünetel.

Rendelés menete

Termékvásárláshoz a termék melletti darabszám megadása szükséges, illetve a mellette található „kosár” gombra kell kattintani. A termék ekkor a kosárba kerül.

A vásárlás folytatásához a kosárba helyezés után a „Vásárlás folytatása” gombot kell választani, így tovább lehet nézelődni és újabb termékeket lehet kosárba tenni, míg a vásárlás lezárásaként a kosár véglegesítésére kerül a sor.

A kosár és a megrendelés véglegesítése

A webáruház jobb felső sarkában elhelyezett kosár ikonra kattintva megtekinthető a kosár részletes tartalma.

A kosár tartalma folyamatosan nyomon követhető, ugyanitt módosítható a termékek száma is és megtalálható a kosár érték – szállítási költség nélkül – bruttó darabárés az összesített kosár érték.

A kiválasztott termékek külön sorban szerepelnek. A termékmennyiség módosítható úgy,hogy a kívánt darabszámot a mezőbe írjuk és megnyomjuk a mennyiség módosítása körbe nyilazott gombot. A terméket teljesen törölni is lehet, a sor végén lévő piros X-jellel.

Megrendelése véglegesítés a „Tovább: Adatok megadása” gombbal történik.

Fizetési/szállítási és számlázási mód kiválasztása

Saját profilba regisztrációval lehet belépni, így az adatokat automatikusan kitöltjök, ezeket csak ellenőrizni kell és igény esetén módosítani, frissíteni.

Fizetési mód választás:

Online vásárláskor az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:
  •  Utánvét, tehát készpénzes fizetés kiszállításkor
  •  Online bankkártyás fizetés
  •  VIVAMAX Kupon

Egészségpénztári elszámolás

Egészségpénztári elszámoláshoz online vásárlás esetén számla kiállításban tudunk segíteni, ennek menetét a Fiókom/Információk menüpontban, illetve a lábléc Általános információk/Egészségpénztári elszámolás menüpontjában részletezzük.

Szállítási és számlázási adatok:

Regisztrált vásárlónál alapértelmezetten a regisztráció során megadott szállítási és számlázási adatok jelennek meg.  Természetesen ezek az adatok itt bármikor módosíthatók. Az itt megváltoztatott adatok csak erre a rendelésre vonatkoznak, a regisztrációnál megadott adatok változatlanok maradnak!

Amennyiben az adatokban végleges változás történt, kérjük, hogy a bejelentkezést követően elérhető Fiókom / Beállításaim menüpontban változtassa meg azokat.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása valamint a szállítási és számlázási címadatok véglegesítése után a „Tovább” gombbal lehet továbblépni a megrendelés lezárásához.

Az adatok megadását követően a rendelés a Megrendelés véglegesítése gombra kattintva küldhető el. Érdemes előtte még egyszer áttekinteni a rendelés részleteit, különösképen a szállítási és fizetési feltételekre, mert utólag a rendelés nem módosítható.

Ha valamit módosítani szükséges, akkor a „Vissza” gombra kattintva lehet visszajutni az adatokhoz, ahol ezek újra módosíthatók.

 

A rendelés véglegesítése

Megrendelés lezárása a Megrendelés véglegesítése gombbal történik.
Figyelem: Ezzel a megrendelés véglegesítve lesz, továbbiakban nem módosítható!
Ezt követően a megrendelés elküldéséről e-mail-ben küldünk tájékoztatást és a kiszállítás folyamatáról is rendszeresen tájékoztatunk.

Visszaigazolás

A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

Egy rendelést akkor tekintünk részünkről befogadottnak, amint a kollégáink ellenőrizték és a rendelés feldolgozásáról e-mailben tájékoztatást küldtünk. A visszaigazolás tartalmazza a szállítási költséggel megnövelt bruttó árat valamint az érkezés várható időpontját is.

A megrendelt termék(ek) kizárólag az e-mail visszaigazolást követően kerül(nek) kiszállításra, így ennek hiányában a Szállító a kiszállítás elmaradásáért, illetve késedelméért felelősséget nem vállalunk. Ilyen esetben kapcsolatfelvételre az ügyfélszolgálaton van lehetőség.

Elállási jog gyakorlása

A megrendelés lezárása után a megrendelés már nem törölhető. Amennyiben a rendelés postázásra már átadásra került, a rendelés törlése nem lehetséges. Az elállási jogokról részletes tájékoztatást adunk az érvényes ÁSzF-ben.

 

Üdvözlettel:

VIVAMAX webáruház