Kiszállítás készletről akár 24-48 órán belül!
25 000 Ft felett ingyenes kiszállítás!
Mintaboltjainkban kipróbálhatja termékeinket!
Kosaram

Gyors kiszállítás készletről - akár 24 órán belül!

25.000 Ft felett INGYENES házhoz szállítás!

Gyakran ismételt kérdések 

 

  1. Hogy lehetek Törzsvásárló és milyen kedvezményt jelent számomra? 
  2. Rendelés módosítása és véglegesítése 
  3. Módosíthatom a számlázási, szállítási címet vagy a rendelésem termékét, mennyiségét? 
  4. Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén? 
  5. Meggondoltam magam, de már véglegesítettem rendelésem - mit tegyek? 
  6. Rendelésemről nem érkezett meg a visszaigazoló levél 
  7. Sérülten érkezett meg a termékem, hova fordulhatok? 
  8. Rossz méretet rendeltem, mit tehetek? 
  9. Jótállási jegy érvényes-e, ha a webáruházban vásároltam és kitöltetlenül kaptam meg? 
  10. Egészségpénztári elszámolást kértem, de nem találom a számlán a tagi azonosítóm. Hol keressem? 
  11. Alkatrészt, tartozékot szeretnék a termékemhez de nem találom a webáruházban 
  12. Szerviz elérhetősége és nyitva tartás 
  13. Ügyfélszolgálat elérhetősége 
  14. Outlet termékek - mit lehet tudni róluk? 

1. Hogy lehetek Törzsvásárló és milyen kedvezményt jelent számomra?

Online törzsvásárlói kedvezményeket kizárólag hírlevél feliratkozással rendelkező, regisztrált vásárlóinknak biztosítunk! A törzsvásárlói rendszerről bővebb információt itt talál: Vivamax törzsvásárlói rendszer

Feliratkozását itt is megteheti: Hírlevél feliratkozás

 

2. Rendelés módosítása és véglegesítése

Rendelést módosítani minden esetben lehetséges, ha Ön még nem véglegesítette rendelését. Ha valamit módosítani szükséges, akkor a „Vissza” gombra kattintva lehet visszajutni az adatokhoz, ahol ezek újra módosíthatók.

Az adatok megadását követően a rendelés a „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva küldhető el. Érdemes előtte még egyszer áttekinteni a rendelés részleteit, különösképpen a számlázási, a szállítási és fizetési feltételekre, mert utólag a rendelés nem módosítható.

 

3. Módosíthatom a számlázási, szállítási címet vagy a rendelésem termékét, mennyiségét? 

Utánvéttel kért rendelés esetén: abban az esetben, ha rendelését már véglegesítette és még nem került lezárásra logisztikai partnerünk felé a rendelés (maximum 15 percen belül) és jelzi módosítási szándékát az info@vivamax.hu e-mail címen, akkor kérésére módosítani tudjuk a számlázási, szállítási és termék adatokat.

Bankkártyával fizetett rendelés esetén: az online fizetést követően – sikeres tranzakció esetén - számlázó programunk automatikusan előleg számlát készít (azokkal az adatokkal, melyek véglegesítésre kerültek), ami miatt már ügyfélszolgálatunk nem tudja módosítani a rendelést. Ez esetben rendelését, mint „vásárlástól való elállás” tudjuk kezelni és ezt írásban szükséges jeleznie az info@vivamax.hu ügyfélszolgálati e-mail címen az ELÁLLÁSI NYILATKOZAT kitöltésével és megküldésével.

A kívánt terméket új rendelésként, a már áttekintett adatokkal lehetséges megrendelni.

Bankkártyával történő fizetés esetén, kérjük, ellenőrizze adatait még egyszer, különösképpen a számlázási adatokra (pl.: egészségpénztári számla esetén), a termékek típusára és mennyiségére, mert utólag a rendelés nem módosítható ezen pontoknál! A szállítási cím módosításában ügyfélszolgálatunk tud segíteni.

 

4. Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén? 

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén? A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankját, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól SMS-t kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés? Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás pedig feloldásra kerül a bankszámláján.

 

5. Meggondoltam magam, de már véglegesítettem rendelésem. Mit tehetek? 

Előfordulhat, hogy mégsincs szüksége a megrendelt termékre de már véglegesítésre került a rendelés.

Ez esetben kérjük írjon ügyfélszolgálatunknak az info@vivamax.hu e-mail címre és ha rövid időn belül jelzi (maximum 15 percen belül) lemondási szándékát kollégáinknak, akkor meghiúsításra kerül rendelése. Bankkártyás fizetéssel véglegesített rendelés esetén, az ön bankja már levonta a vételárat. Ez esetben mindenképp írásban jelezze a szándékát, miszerint nem kéri a rendelést, valamint egyúttal írja meg bankszámlaszámát és a számlavezető bank nevét.

Abban az esetben, ha rendelése már úton van, úgy kérjük, jelezze a futárszolgálatnak, hogy nem kéri a megrendelést és tagadja meg az átvételt. Ez esetben a futárszolgálat visszaszállítja raktárunkba csomagját, amit megfelelően tudunk kezelni. A bankkártyával előre kifizetett rendelés esetén, kérjük, írjon levelet ügyfélszolgálatunkra a banki adataival, hogy a vételárat mielőbb visszautalhassuk Önnek.

 

6. Rendelésemről nem érkezett meg a visszaigazoló levél

A véglegesített megrendelésről két e-mail-t küldünk. Az első e-mail-t a rendelés fogadásáról, a második e-mail-t pedig a futárszolgálatnak történt átadásról, mely tartalmazza a nyomonkövetéshez szükséges csomagszámot. 

Kérjük ügyeljen a pontos e-mail cím megadására, hogy értesítéseink megérkezhessenek postaládájába. Egyes levelezőrendszerek a visszaigazoló leveleket Levélszemét (Spam/Kéretlen tartalmak) mappába helyezhetik, itt is ellenőrizze, hogy megérkeztek-e a levelek. 

Ha fiókot regisztrál webáruházunkban, akkor a Rendeléseim és Számláim menüpontokban nyomon követheti vásárlásait. 

 

7. Sérülten érkezett meg a termékem, hova fordulhatok?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@vivamax.hu e-mail címen. Kollégáink rövid időn belül visszajeleznek a megoldási javaslattal.

Az ügyintézéshez legyen szíves, írja le pontosan a hibát: mikor, milyen módon észlelte, mit tapasztalt a csomag kibontása illetve a termék beüzemelése során. Kérjük, a sérülésről küldjön fotókat a könnyebb elbírálás érdekében.

 

8. Rossz méretet rendeltem, mit tehetek?

Méretcsere kérése esetén a terméket vásárlói elállás keretében kezeljük és a kívánt termékméretet új rendelésként tudjuk teljesíteni. Méretcsere esetén kérjük, vegye figyelembe a Vásárlástól való elállás menüpont információit.

 

9. Jótállási jegy érvényes-e, ha a webáruházban vásároltam és kitöltés, valamint pecsét nélkül kaptam meg?

Igen, érvényes, ha a számlával igazolni tudja vásárlását, úgy ügyintézése során teljes mértékben elfogadjuk. Webáruházunkban vásárolt termékhez jótállási jegyet biztosítunk ( a 10.000 Ft feletti értékű termék esetén), mely kitöltetlen, de számlával együtt érvényesnek tekintjük. A jótállás kezdete a vásárlás időpontja, amit a számlával/blokkal tud igazolni. 

 

10. Egészségpénztári elszámolást kértem, de nem találom a számlán a tagi azonosítóm. Hol keressem? 

Egészségpénztári számlára elszámolható termékek esetében csak akkor tudunk egészségpénztári elszámolásra alkalmas számlát készíteni, ha ezt a rendelés menete során a megadott módon jelzi. Ha a megjegyzésbe írta be a tagi azonosítóját, akkor azt a számla legalján fogja megtalálni. 

 

11. Alkatrészt, tartozékot szeretnék a termékemhez, de nem találom a webáruházban

Gyártóként és importőrként egyes termékeinkhez rendelkezünk alkatrésszel, ezért ha termékéhez szüksége lenne (például távirányítóra, adapterre, masszázsfejre, légvezetékre), töltse az alábbi űrlapot: Kapcsolatfelvételi űrlap

 

12. Márkaszerviz elérhetőség és nyitva tartás 

Vivaldi Kft. 2120 Dunakeszi, Pallag utca 37.
Email:szerviz@vivaldi.hu
Telefonszám: +36-70/650-5949; +36 1 889 9080
Nyitvatartási idő: Hétfő - Péntek: 9 - 17 óra
 

13. Ügyfélszolgálat elérhetősége

Vivaldi Kft. 2120 Dunakeszi, Pallag utca 37.
Email: info@vivamax.hu
Telefonszám: +36 1 889 9080
Nyitvatartási idő: Hétfő - Péntek: 9 - 16 óra
 

14.  Outlet termékek - Mit lehet tudni róluk? 

Egyes termékeket outletként, a teljes értékű termékeknél kedvezőbb áron értékesítünk. Ezek lehetnek csomagolás sérült termékek vagy olyanok, melyek pici szépséghibával érkeztek meg hozzánk. Továbbá még kedvezőbb áron vásárolhatóak meg a mintatermékként kiállított darabok, valamint a elállás során visszaérkezett, minimális mértékben használt készülékek. További információk: OUTLET termékkínálat